SOME TELL ME TO BE MODERATE, BUT LUKEWARM WILL NEVER DO!

Det enda som är värre än nya handdukar som luddar av sig är handdukar man redan tvättat 10 varv och fortfarande luddar av sig!

Jag är täckt i svart ludd. Trevligt. Jag menar, man går väl i duschen för att bli ren...?

Nåja. Nu ska här damsugas sådär passligt slarvigt och sen ska jag bege mig till Evelina och Anders och kolla några avsnitt Heroes på deras nya TV. Och äta upp glassen jag förvarar i deras frys.

Jag har förresten varit effektiv idag. Helt av sig självt. Jag försökte nästa inte ens! Jag har bestämt en uppsatsrubrik, varit i skolan, städat och tvättat, tränat, bokat hotell och svarat på bröllopsinbjudan osv. osv.

Well, dags att ta det vanliga slagsmålet med damsugare. Jag avskyr att damsuga. Äsch.

Lyssnar på Gavin DeGraw
2010-02-10 @ 18:11:56 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback