SING IT OUT, SING IT OUT, TAKE WHAT´S LEFT OF ME AND MAKE IT A MELODY

Jag är trött som bara den. Har varit vaken och igång sedan 05.30 imorse med endast två timmars nattsömn i bagaget. Började dagen med planeringsmöte och frukost hos Jakob, chill med Jullan samt morgonbön och inspirerande diskussioner på kansliet. Vilken fantastisk start på dagen!

Sen for jag till skolan och satt av en fyratimmars föreläsning med världens svenskaste föreläsare. Verkligen ultra-svensk. Jag får anti-känslor.

Utöver det har jag hunnit hämta ut insulin från apoteket, koka makaroner och äta upp all mandelmassa.

Jag vill sova. Men jag hade en fin tanke om att passa på att återställa min dygnsrytm... Alltså borde jag inte sova nu. För är det en sak som är säker så är det att Julia Lytz är oförmögen att sova "en liten stund". Powernap är lika med tre timmar, så är det bara.

Jag har dock en stark känsla av att jag alldeles strax kommer att ligga raklång på soffan och lyssna på Sanctus Real. Och sist och slutligen somna...
2010-02-17 @ 17:59:52 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vem höll föreläsningen? :)

2010-02-18 @ 10:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback