PICK YOURSELF UP

Vilken udda dag. På nåt vis. Har varit i skolan på världens trögaste kurs. Men bara två gånger till och sen är den totalt avklarad och jag är fem studiepoäng rikare. For till syster efter skolan medan jag väntade på att bandövningen skulle börja. Det slutade med att jag låg på soffan och huttrade under två filtar och vägrade gå ut i kylan. Somnade flera varv, jag sov genom ett helt avsnitt NCIS vilket verkligen inte är likt mig! Fattar inte varför jag var så trött. Och frusen. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk, då blir jag syyr.

Imorgon ska jag på planeringsmöte klockan 8. Fy vad tidigt. Men det är väl bara bra att komma igång tidigt för en gångs skull. Men jag fasar för att ta mig iväg i mörkret och kylan. JAG VILL HA SOMMAR.

Nu känner jag mig som en gnällspik. Men det är jag inte. Jag bara låtsas.

Lyssnar på denhär. Fint. Maria Mena-All this time.


Nu borde jag faktist sova. Ska upp om sex timmar.
2010-02-01 @ 23:51:11 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback