OUR TIME IS BUT A BREATH SO WE BETTER BREATHE IT

Snörvel, snörvel, snörvel. Jag har gått och blivit riktigt ordentligt förkyld med både feber och rinnande nos.
Den här dagen kommer nog att spenderas under täcket. Skulle egentligen ha varit i Sion ikväll och serverat på nån middag men jag tror nog inte det skulle vara särskilt smart i det skick jag är nu.

Gårkvällen var NAJS.

Efter mötet for vi på kebab till Calzone ett gäng, och sen blev det fjortisträff hemma hos mej; Niclas, Jonathan, Felicia och Sandra. Vilt. Det är extremt uppfriskande att umgås med yngre människor.
Fast snart måst jag nog träffa nån i min egen ålder också, innan jag blir fjortis själv :D

Felicia och Sandra fixade frukost åt mig i morse. Fastlagsbulle och allt. Vilken lyx!

2010-02-13 @ 11:46:06 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: josefin

Din predikan igår var urbra, verkligen! :)

2010-02-13 @ 12:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback