LOVE, WHERE IS YOUR FIRE? I´VE BEEN SITTING HERE, SMOKING AWAY...


Jag har inte ätit godis sedan förra tisdagen. En vecka och tre dagar. Och det har gått alldeles smärtfritt. Tänkte fortsätta så åtminstone till påsken. Ett litet undantag har jag dock. Och det är dessa ljuvliga kokosbollar jag fick hem idag. Vi sålde dem alltid från stallet där jag red när jag var mindre och jag och T tryckte i oss mängder av dem! Ofta köpte vi själva upp hela antalet lådor vi var tvugna att sälja. Så äidin suklaapallot hör stenhårt ihop med min tid som hästtjej.

Kvällen har för övrigt spenderats på ungdomsmöte. Ytterst trevligt som vanligt. Fia är tillbaka från USA och Lukke är uppe i Österbotten på besök. Och det var kul att spela med bandet igen. Känns som att det var ett tag sedan jag sist var med.

Satt hos Evelina och gjorde henne sällskap framför TV:n sen också. Fram tills alldeles nyss.

Hur det går med studierna? Jodå. Jag har avverkat första säsongen av Legend of the seeker, så det kanske förklarar saken. Men imorgon....

Ja. Imorgon blir det bröllopsförberedelser och eventuellt också ett förlovningskalas om jag bara får uppsatsen skriven..

Haha. Jag måste vara det mest ineffektiva som finns.
2010-02-27 @ 00:53:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback