IN THIS NEEDLE AND HAYSTACK LIFE I´VE FOUND MIRACLES THERE IN YOUR EYES

Hmm, tror jag var mitt i nån känslostorm när jag skrev senaste inlägget. dålig har min dag faktist inte varit.
Har suttit hemma hela kvällen och hunnit läsa en och en halv bok. Mysigt det också. Och nu har jag just varit och hämtat Jens och Mattis från Norrnäs och sutti på TB med dem en stund. Så nu är jag pigg igen.

Borde verkligen ta mig i kragen och försöka träffa litet folk imorgon.

Kanske man borde släpa sig mot sängen.


Haha. Skrev just värsta långa utläggningen men när jag läste igenom det kom jag fram till att det nog inte är nån alls som bryr sig om jag bor i gästrummet eller på vardagsrumsgolvet. Min tråkighet är underhållande ibland.

Gonatt. Ni e fina.
2010-02-20 @ 02:15:04 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Lilian

Är lessen att du inte fick tillgång till ditt eget rum utan hamnade i gästrummet. Men som du vet fortsätter livet här i samma stil som när du och din syster bodde hemma, knappt ett veckoslut utan andra ungdomar som vill sova över. Nästa natt får du ditt rum.:) Roligt att ha dig hemma!

2010-02-20 @ 09:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback