I WANT TO SPEND THE REST OF MY LIFE ALIVE



Jag är rastlös och smått hyperaktiv. Tror jag pimplat för mycket Pepsi once again ;)

Det blev nog bio ikväll. Snabba Cash. Tillsammans med Tove, Micke och Lina. Riktigt trevligt.
Det är så skönt med sådana vänner som det inte spelar någon roll hur länge sedan det är man träffats eller pratat, man bara fortsätter där man slutade senast.

Men nu sitter jag hemma igen och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Man kunde förstås gå över till JP och se om man hittar några kända människor (vilket man högst troligen gör) men tyvärr gick mina sista pengar åt till bion, så jag kan inte betala in mig :P

Jag har så fina vänner. Som jag trivs så sjukt bra tillsammans med. Synd bara att jag är hemma och träffar dem så sällan.

Har pratat om och tänkt en del på att ta vara på chanser idag. Att leva i nuet. Jag vill inte slösa bort mina dagar, jag vill känna att jag lever varje dag.
2010-02-20 @ 23:28:50 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback