I USE ONE HAND TO PULL YOU CLOSER, THE OTHER TO PUSH YOU AWAY

Vill mest bara gå och gömma mig idag. Dagen till ära agerar min underliga frisyr gardin, som passar alldeles utmärkt att gömma sig bakom.


Blörk. Jag blir frustrerad på mig själv. Får inget gjort och jag får inte tag i de människor jag behöver. Suck och pust. Nåja, det löser väl sig. Har precis packat ner alltför mycket grejer och ska just styra bilen mot Sion och ungdomsmötet. Ska göra två intervjuer och sen ta med mig lillasyster plus diverse andra tjejer till Närpes.

Jag behöver lugna ner mig på något vis.

Den här har iallafall en viss lugnande inverkan.

 

Fast alltså egentligen e ja int så negativ som ja låter. Ja måst bara få opp röven ur soffan så blir de no bra.

2010-02-05 @ 19:09:46 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback