I MUST SAY I´LL ALWAYS LOVE YOU EVEN IF IT HURTS




Felicia har en mycket trevlig systemkamera som jag mer än gärna skulle ta med mig hem till Vasa. Har suttit och lekt med den en hel del idag. Annars har jag mest suttit framför datorn och bearbetat mina texter, fixat den sista intervjun och utbytt musiktips med Felicia (som för övrigt också bloggar, HÄR, vilket jag helt lyckats missa!).

Jag lyckades just somna en timme eller så men tvingade mig upp igen eftersom jag måste ta mig tillbaka till stan ännu ikväll. Pappas flyg kommer 01.10 så då måste jag vara där och plocka upp honom. Ska packa ihop mig och börja åka så fort jag skrivit klart.

Solskenet har bidragit till att jag mått mycket bra idag. Ser fram emot en skön vecka, dock med en passlig dos nervositet och ångest eftersom jag ska prata på ungdomsmötet på fredag.

Morgondagen kommer att innehålla fotografering av gallupmänniskor på FKF, lunch med Jonna och Alina, metodikpresentation, eventuellt ett varv till loppis och sen bandövning nån gång på kvällen.

Fridens!
2010-02-07 @ 21:24:46 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback