WE COULD BUILD A ROCKET, FLY TO THE MOON, LEAVE TUESDAY MORNING AND BE BACK FOR NOON.

AAAHAHAHA.

Ursäkta mig.

Jag är en aning hyper. Kan bero på att jag sov 3½ timme inatt och har kört full fart hela dagen. Eller så kan det också bero på att jag har så fjantigt braiga människor runt omkring mig mest hela tiden.

Jobbet är great! Barnen är söta, personalen är trevlig, jag kommer att lära mig mer finska och själva jobb-jobbdelen är passligt stressfri och behaglig. Det enda problemet är att dagisjobb innebär en hel del utevistelse. Jag avskyr kylan och har ännu inte skaffat några utebyxor trots att bearbetningsprocessen för projektet började redan ifjol.

Förutom att jobba har jag julklappsshoppat, planerat en julfest tillsammans med ett flummigt gäng vackra människor, haft middagsdejt med Elin på Amarillo (fy vad najs och fy vad gott) och haft en bandövning tillsammans med de bästa. Fy vad jag gillar mitt liv och fy vad jag gillar människorna som finns i det.
2010-12-02 @ 22:50:30 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback