LA-LA-LA-LA-LA-LA-LIFE IS WONDERFUL

Att det är den 20 december idag är svårt att fatta. Vi har haft en julfest för barnen ute i Benabaye på förmiddagen, men nån julfiilis var det ju inte direkt. Måste flytta från den tänkta platsen till ett annat ställe som låg mer i skuggan, så att inte barnen (och finländarna) skulle få solsting.

 

Allt rullar på och jag känner mig som hemma. Tror aldrig jag trivts så bra nånstans tidigare under alla team jag varit på. Sedan jag sist skrev har vi bland annat hunnit med besök i Puerto Bello, en heldag vid lake Danao (helt underbart) ett söndagsmöte där jag predikade, shopping inne i Ormoc, julklappspaketering och en hel massa annat.

 

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det finns liksom inte ord för att beskriva livet här. Konstaterade idag att det bara är 19 dagar kvar tills vi kommer hem och jag börjar redan få separationsångest. I don´t wanna leave.

 

Just nu har jag ett helt gäng med småtjejer som sitter runt mig och är helt fascinerade av både mig och min dator.

 

Imorgon blir det julfest igen, den här gången i Puerto Bello.

 

Försökte ladda upp bilder men nätet är så långsamt så det lyckas inte. Försöker senare.

2010-12-20 @ 13:52:09 Teamliv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback