NI ÄR FINAST <3

 

Konstens natt var det ikväll. Släpade mig ut och lyssnade begåvade vänner- Esther (så sjukt duktiga och de har fantastisk energi på scen). Träffade alltför mycket folk så jag inte visste vem jag skulle prata eller hänga med och bestämde mig för att chilla med "småbarnen" en stund. Det hela slutade med att jag hade lägenheten full med tonåringar. I like. Älskade fina människor. <3

 

Nu ska jag sova några små timmar innan mina två hektiska dygn kör igång. Imorgon blir det att leda lovsången på ICCC med Iddo, sen genast iväg till muminjobbet på Masku med Janette, och sen genast iväg till Sion på ledarsamling och ungdomsmöte (som jag dessutom ska leda). Lördan ser nästan likadan ut. Åtminstone med ICCC och muminjobb. Sen kanske en fest.

 

Söndan sen, e int så spikad ännu, men den blir najs. De tror ja starkt på.

2010-08-13 @ 01:22:40 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback