SOCIAL BUTTERFLY

Jag är tacksam att jag inte behövt spendera hela sommaren i Vasa. Jag hade nog blivit knäpp ganska fort. Även om min umgängeskrets (såna som jag verkligen umgås med alltså...) egentligen är större här än i Närpes är det ändå svårare att bara ringa till nån och hitta på nåt. Även om det brukar vara knepigt i Närpes också finns det oftast ändå nån som kan tänka sig att komma ut och köra en stund. Här vet jag för det första inte vem jag ska ringa åt, och sen har folk en massa annat program hela tiden. Plus att alla redan har sina gäng de umgås med. 

Jag är socialt understimulerad. När man vant sig att ha folk runt sig 24-7 är det litet svårt att klara sig med att träffa en enda människa per dag. Eller två egentligen, fick mig en snabb pratstund med Benna efter kaffedejten med Amanda, men ändå.

Jag saknar att vara femton och hänga med mina kompisar dag och natt.


Jag har för övrigt försökt ladda upp teamfilmer på fejjan men det bara stärvar varje gång.
2010-08-03 @ 18:57:09 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: amanda

de e bara att ringa mig om du vill hitt på nå! ja e no oftast med på noterna! ;)

2010-08-04 @ 22:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback