I´M SEEING SO MUCH CLEARER LOOKING THROUGH YOUR EYES, I COULD NEVER FIND A SAFER PLACE EVEN IF I TRIED

Om jag ska beskriva dagen som gått med ett ord blir det nog KYLA. Har jobbat utomhus hela dagen och jag och Emma höll på att frysa bort. Vi överkompenserad med att skratta åt allt och ingenting för att hålla oss varma, och har varit helt fjantiga hela dagen. Så arbetdagen gick snabbt trots allt. Nu fasar jag dock för morgondagens utomhusarbete när det som bäst spöregnar utanför fönstret.

Annat jag hunnit med idag är att sova några timmar och få håret klippt och färgat. Färgen blev aningen mörk, men har inte hunnit kolla på den ordentligt än, så nog är det väl säkert bra.

Imorgon måste jag träffa folk tror jag. Annars kan det sluta dåligt det här.

(Det snurrar en massa viktiga, djupa saker i mitt huvud som jag inte kan få ord på och inte lyckas skriva ner...)
2010-08-24 @ 23:12:33 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback