AND BY YOUR GRACE OH GOD I WILL STAND WITH MY HEAD HELD HIGH

Kom precis till Närpes och tänkte just att det är konstigt att jag är så slutkörd eftersom jag inte haft så jobbig helg. Haha säger jag åt mig själv. Det är ju ett bra tecken att jag inte tycker det har varit jobbigt, men det har nog varit en hel del ändå. Som t.ex. en ultrastressig fredag med ungdomsmöte och en predikan. Eller att vi ju faktist ledde lovsången på gudstjänsten idag och en stor del av dagen gick åt till det. Plus att jag varit igång typ all tid utöver det också. Men en bra helg, det har det varit.

Men jo, jag har all rätt att vara trött ikväll.

Nu är det en till vecka plantskolejobb som gäller innan jag återvänder till stan och byter till skolfotojobb.

Annat jag tänkte idag:
"oj vad det är grått, det kommer att börja regna" tänkte jag när jag satt i bussen. Men efter en stund kom jag på att det ju faktist kallas skymning... Det blir liksom mörkt på kvällarna nu..

Ha. Tråkinlägg. Äsch. Nu går jag och sova.
2010-08-22 @ 22:07:57 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback