WORLD, I HAVE OVERCOME YOU BY MY SONG AND THE BLOOD OF A SON



Känns som att det är ett tag sedan jag åstadkommit något vettigt i textväg.

Kan iallafall berätta att min födelsedag bestod av lunch med pappa, träning, kaffe med elin, middag hos syster, kalas hos Amanda som blev 18 samtidigt som jag blev 22, och sen en daimtårta hemma för mig själv. För tårta måste man få när man fyller, så är det bara.

Har blivit alldeles förälskad i John Mark McMillans låtar, hans myspace-playlist har snurrat på repeat flera dagar ren. Jag vill ha mer, mer, mer!

Nu ska jag strax traska iväg till bussen och ge mig iväg mot Närpes. Ska träffa världens finaste tjejer för en första cell-/tjejgruppssamling. Sen ska jag dessutom försöka hinna träffa Ika på kvällen också, håller på att bli knäpp utan henne! ;P Återvänder till stan imorgon och då är det tentläsning och skola som gäller för hela slanten.
2010-04-21 @ 14:42:03 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback