WITH OUR HANDS UP HIGH WE´RE SINGING WHOA WHOA OH, WHOA WHOA OH, AND WITH OUR FEET WE STOMP A CADENCE FOR YOU






Snyggaste systrarna i stan ;) Sen fick Evelina sendrag i tungan mitt under efterrätten... stackarn, jag bara skrattade åt henne :D

Life is good. Jag är så tacksam över alla fina människor som finns i mitt liv.
Var riktigt skönt att hinna sitta ner och prata med hela ungdomsledarteamet, och sen hade jag och Evelina en riktigt trevlig middag också. God mat och trevliga diskussioner.

Nu sitter jag och funderar på hur jag ska fira mina 22 år. Om man borde försöka fira med vännerna hemma i Närpes, om man eventuellt ska bjuda släkten på kaffe nån kväll och hur vårt stora flerafödelsedagsbarnsfest skulle kunna se ut..


Jag är för övrigt äckligt shoppingsnål. Det slår alltid till samtidigt som vårvädret anländer.
Dock har jag begränsat mina inköp till de femeuros solglasögon jag köpte idag. Kanske sen nångång, när jag blir rik. Drömma kan man ju alltid.



2010-04-12 @ 20:57:32 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker absolut et ska fir me häimfoltche=)

2010-04-18 @ 21:02:33
URL: http://malintikkala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback