WHEN YOU FEEL ALONE, LISTEN TO THIS SONG TO MAKE YOUR HEART FEEL BETTER

Sitter hemma i soffan och orkar knappt röra på mig.

Har varit flitig under förmiddagen och uträttat ärenden tillsammans med papi. Förde telefonen till Gigantti men fick beskedet att jag inte kommer att få den på garantin utan får betala 60-100€ för att få den fixad. BLÄ. I don´t have that kind of money. Hämtade en bok (The Three Worlds of Welfare Capitalism-visst låter det kul!? :P) från Tritonia samt åt lunch i saluhallen. Dessutom gick jag via Clas Ohlsson och köpte en cykelpump och en febertermometer. Nu är mina krafter helt förbrukade och jag har vilat upp mig genom att skriva ett diskussionsinlägg till sociologin och kolla halva new moon.

Nu är det Esping-Andersen och The Three Worlds of Welfare Capitalism som gäller. Hurra för obegripligt svammel på engelska.

För att glädja både mig och er tänkte jag bjuda på några bilder från EC-lördagens tvåtimmars shejk-session tillsammans med afrikanerna. Det crazigaste, roligaste och svettigaste på länge!

Foto: Amanda Lundqvist, Amanda Ehn


2010-04-09 @ 13:43:44 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback