<3



Nu är EC slut. Sorgligt och väldigt skönt på samma gång. Har sprungit av och an i Sion hela eftermiddagen och städat, fixat och fjantat oss. Sen blev det kebab på Calzone och nu har jag och Felicia suttit på sängen precis hela kvällen och bara facebookat :) Laddat upp bilder som galna. Så vill ni se 200 bilder av vad vi pysslat på med under helgen kan ni kolla här: PICS

Nu ligger hon bredvid mig och sover och jag borde egentligen följa hennes exempel. Men trots att jag är dödstrött är jag så otroligt glad, inspirerad och på G. Mitt hjärta exploderat ju nästan när jag tänker på alla våra fina ungdomar, jag har fått en sån otrolig kärlek till dem och det arbete vi står i under den här helgen. Och nu har jag just pratat drömmar med Mathias och funderat över visioner för lovsångsteamet. Ojojojoj. Livet är spännande.

Tack Jesus för den här helgen. Helt fantastiskt.
2010-04-04 @ 23:56:08 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback