BUT I`M HOLDING OUT FOR WHAT YOU ARE ABOUT - AN INFERNO THAT BURNS TO THE BONE

 

Today so far:
-vaknat
-diskat
-ätit "frukost"
-lovsångsövning
-gudstjänst

Nu är jag hemma igen, har ätit gröt (det enda jag kommer att ha råd med den här veckan ;P) och plockat fram sociologiboken. Här ska det pluggas. Om jag haft en balkong skulle jag ha suttit ute i kvällssolen nu men här sitter jag och tittar längtansfullt ut genom mina smutsiga fönster istället.

På tal om smutsiga fönster överväger jag att ta en riktigt ordentlig vårstädning imorgon. Ifall solen lyser vill säga. Man kan inte vårstäda om inte solen lyser, det känns så fel. Annat som ska avklaras imorgon är ett varv till biblioteket efter tentlitteratur och en sväng till Gigantti efter min telefon som äntligen blivit reparerad. 63 euro ska dom ha av mig. Jag gråter inombords.

Lyssnar på Train.
2010-04-25 @ 19:08:37 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback