STEPPING FORWARD, KEEP US FROM JUST SINGING, MOVE US INTO ACTION, WE MUST GO

Det är något skilt med Vasa på våren. Jag trivs så onaturligt bra här då.
Gick dom korta metrarna till piccolo och nu längtar jag verkligen efter att bli litet friskare så jag får ta mig ut och njuta av solen på riktigt.

Har tröstat och kurerat mig med att baka kladdkaka. Min sötsaksstrejk höll i sig till EC men efter det har jag nog fuskat. Godis äter jag fortfarande inte och tänkte inte göra det heller... Måste se hur jag gör med resten, kanske jag fortsätter min strejk nu efter en veckas paus, det gick ändå relativt lätt att avstå.

Nu väntar jag på nyaste avsnitte av Legend of a seeker och borde egentligen ta och läsa lite om Esping-Andersens välfärdsteorier under tiden. Borde verkligen ta mig till skolan imorgon och skriva bort några av alla fem tentdelar.
2010-04-11 @ 17:05:05 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback