RANDOM THOUGHTS

Sitter i skolan och väntar på nästa föreläsning. Är genomtrött redan, föreläsning 13-16 är typ den värsta tiden för jag blir så äckligt slö och trött.

Blev smått chockad här en stund också, men nu har jag lugnat ner mig. Life goes on.

Känner dock ett stort behov av en kaffe med Elin här någon kväll, det finns alltför mycket vi inte diskuterat igenom än! :P

Jag har kvälls-natt-och morgon-flunssa. Snörvlar och hostar och är febrig men mitt på dagen mår jag oftast helt okej. Vilket ju förstås är positivt eftersom man ändå får saker och ting gjort.

Ja förresten, det kanske jag inte beklagat mig över än, men min nya telefon lyckades gå sönder över påsken. Skärmen for, bara av att den låg snällt och stilla i ett litet telefonfack i min väska. Så imorgon ska jag försöka få papi med mig till Gigantti och övertala dem och att fixa skärmen på garantin.
För tillfället använder jag mig dock av min gamla telefon, som nu har gått ner till att hålla laddningen i cirkus en timme. Så man har inte så stor nytta av den när man inte är hemma. För är jag hemma har jag den konstant ikopplad i laddaren.

NYY off to Cafe´Ann-Mari för att få litet mat i magen, så man orkar med familjepolitik hela kvällen lång.
2010-04-08 @ 15:25:33 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback