LEAVE ME OUT WITH THE WASTE, THIS IS NOT WHAT I DO. IT`S THE WRONG KIND OF PLACE TO BE THINKING OF YOU

Idag har jag mycket att göra, och jag har redan hunnit avverka en hel del.
Ska strax ta itu med veckans sociologiuppgifter och så ska jag försöka hinna skriva ihop en activate-gallup och kontakta mina intervjuoffer för en litet större artikel. En låtlista till fredagens lovsång ska också plockas ihop och teamanmälan ska fyllas i och skickas in. Egentligen borde jag traska iväg till Tritonia också och låna litet tentlitteratur men jag tror jag sparar det tills imorgon (då jag för övrigt har skola 13-21. Suck, pust och stön.)

Nu sitter jag dock bara här i soffan och lyssnar på det här underbart vackra klippet och dricker coca cola zero-ur burk(det blir så mycket godare då)! Lyx.


2010-04-07 @ 12:40:07 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback