IT WAS YOU WHO PICKED THE PIECES UP WHEN I WAS A BROKEN SOUL, THEN GLUED ME BACK TOGETHER AND RETURNED TO ME WHAT OTHERS STOLE

Nåja! Nu trivs jag bättre (med bloggen altså). Är totalt däckad idag, har stigit upp ur sängen cirka två gånger sedan jag vaknade. Har använt den lilla energi jag har till att sitta och peta med bloggdesignen, och nu är jag nästan litet stolt för den här har jag gjort helt själv. Är inte helt nöjd än eftersom headern skär ur alldeles för mycket...men... så småningom.

Annars är jag nog helt död idag. Kommer att bli tvungen att ta mig ut ett varv, för att skaffa fler näsdukar och något ätbart, men utöver det tänker jag inte röra mig ur sängen mer än nödvändigt.

Något intervjuande blir det inte eftersom både jag och ett av mina intervjuobjekt är krassliga. Förhoppningsvis kommer jag mig för att öppna tentboken istället.  (yeah right!)
2010-04-10 @ 16:15:56 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback