HE IS JEALOUS FOR ME, LOVES LIKE A HURRICANE, I AM A TREE BENDING BENEATH THE WEIGHT OF HIS WIND AND MERCY




Underbart vacker låt och det finns massvis med fina versioner av den. Som den här och den här. Och den här.

Drawn to redemption by the grace in his eyes. If his grace is an ocean we are all sinking.

Jag borde egentligen skriva sociologidiskussionsinlägg men jag hittar inte riktigt inspirationen nånstans.

Vad jag gjort idag? Varit på ett prima söndagsmöte och sen varit ute och käkat kinamat med Bianca, Janette, Edith, M-L, Amanda, Jakob, Tomppi och Solis. Chill.

Imorgon ska jag plugga. Förhoppningsvis. Städa och tvätta. Träffa M-L.

John Mark McMillan är najs.



Kärlek. Kärlek. Kärlek.
Sådär så att hjärtat bara vill svämma över...

Oh how he loves us.


2010-04-18 @ 23:47:27 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Absolut!Skåd ut na datum bäre så kan vi ju synes å planier na!

2010-04-19 @ 12:29:13
URL: http://malintikkala.blogg.se/
Postat av: Jossan

Yeah! Ännu bättre!

2010-04-20 @ 12:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback