CAN I LIE HERE IN YOUR ARMS? MY ONLY CALM IS YOU.

Jag skrev tent. Otroligt länge sedan jag tentat nån kurs, det har bara varit uppsatser hit och uppsatser dit. Men det gick bra tror jag. Skrev fler delar än vad jag läst på, och borde nog bli godkänd på dem alla. Så jag har bara två böcker att läsa tills nästa tillfälle om två veckor. Vilket är bra för då har jag en 10sp-familjepolitik med fyra böcker att tenta samma vecka också.

Känner mig litet ur form idag och går runt med en allmän obehagskänsla. Men e vaar väl nou bra!

Har precis tryckt i mig alltför mycket chili con carne och ska snart traska iväg till Sion på lovsångsövning med M-L:s team. Även om jag helst bara skulle lägga mig ner och sova. Energin är allmänt frånvarande.

Nästa helg, över första maj, drar första träningshelgen för årets sommarteam igång. Jag ska ut iår igen, ifall det är nån som missat det. För tredje året i rad. Det är NAJS. Hur jag ska ha råd med kalaset är dock en helt annan fråga.
Jesus, hjälp?

Imorgon har jag årets sista föreläsning. 9-15 på en lördag. Men det kan man uthärda när det är årets sista. Skolarbetet tar dock inte slut för det. Sociologikursen har jag en diskussion och kursdagbok kvar på än, jag ska skriva en uppsats på två böcker i ungdomar&kön (utan deadline så får se när det sker), och tenta familjepolitik och andra delen av socialpolitiska modeller.

Och sen börjar sommarstudierna; krispsykologiuppsatser here I come!

Nu har jag tryckt ur mig en hel massa random text igen, så nu ska jag återgå till att försöka hitta min energi innan jag traskar mot Sion.
2010-04-23 @ 14:33:16 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback