BLOGGINLÄGG - BIRTHDAYEDITION

Jag har ju glömt att berätta om alla fina saker jag fått i present. Iofs anlände några av dem alldeles nyss. Har precis ätit tårta med systrarna och farbror och hans fru. Trevligt med litet sällskap såhär en torsdagskväll.

Av Evelina fick jag en volumaster + hårspray&mousse

Av Felicia fick jag fantastiskt fina skor <3 ...

...och en burk med "random saker som kan rädda livet på dig".

Av Per&Rita fick jag vackra blommor och eurosar som jag bestämt tror jag ska inhandla en torkställning och litet sommarkläder för ;)

Av mamma och pappa fick jag förutom de fina gardinerna en skohylla och ett ekonomiskt bidrag till sommarens teamresa.

 

I´m blessed beyond what I could ever need.

2010-04-29 @ 19:48:48 Frozen moments Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback