504 GB

Såg och hörde precis ett gäng sopsäcksklädda typer gå förbi utanför fönstret och sjunga "ja hatar ja hatar peffaaaaan" och fick riktigt skolfiilis! ;D Tänk vad kul det kan vara att hacka ner på något ibland, speciellt när detta något är peffan... :P :P

Nej förlåt. Man blir bara smått hjärntvättad som Politivasan, och som samhällsvetare överlag :D Man blir väldigt fakultets-patriotisk! :D

Men det jag egentligen skulle skriva var att jag nu inhandlat en 500 gigas extern hårddisk. Så nu finns det plats för alla bilder och filmer i världen! Nästan iallafall :)
En ny mp3-spelare införskaffade jag också på samma gång, ingen dyr och snygg ipod tyvärr, men en 46 euros 4 gigas sak av random märke :P
Å att få både mp3-spelare å en hårddisk för 105 euro tycker jag ger mig en ganska bra känsla där nere i maggropen nånstans.

Utöver det har jag mest bara korrekturläst hela dagen och nästan somnat.
Och ätit kebab med pappa och Evelina.
Ikväll ska det städas!
2009-09-08 @ 17:27:08 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

De va antagligen hankeiter...

2009-09-10 @ 19:44:09
URL: http://sofiahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback