and after all is said and done you pick me up no matter where i fall

Winamp på shuffle. Np: Until June-What I´ve Done

När jag kom hem från jobbet i dag hittade jag en plastpåse med mitt namn på utanför dörren. Den innehöll allt man kan tänkas behöva när både ens mage, kylskåp och plånbok är tom! Alla mina favoriter plus litet till: rågbröd, ägg, pickles, pepsi max, juice, choklad, godis, popcorn, vindruvor, äpplen... WOW! Har fortfarande ett stort leende på läpparna och jag är otroligt tacksam till den vänliga själ som totally made my day! :D

Jag tycker om mitt jobb. Jag trivs som fisken i vattnet. Roliga arbetskompisar har jag också. Och förhoppningsvis lär man känna mer folk också. Idag fick jag dessutom utöka mina kunskaper och lära mig hur man korrekturläser katalogerna, så nu har jag ännu mer att göra.

Min telefon skriker förresten en hel del roligheter när den ringer... Den chockade hela rummet på jobbet idag med sina HALLOOÅJA JUUULIA och gapskratt! :D (jag hittade en video från förra sommaren som passade perfekt som ringsignal ;P)

Utöver jobbet går en del tankeverksamhet och planering åt till att försöka sälja alla mina (och Felicias) gamla hästböcker. Har bl.a. annonserat på vasabladets lopptorg och har nog haft några som kontaktat mig. Får hoppas allt går åt. Känner du nån som skulle vara intresserad av en massa Polluxböcker (och en del andra hästböcker också) så kan du ju säga åt dem att mejla mig på [email protected] så kan jag skicka en lista på allt jag har. Och jag säljer extremt billigt, vill mest bara bli av med dem så att de inte ska ta upp så mycket plats där dom ligger och skräpar på kallvinden!

Det är back to school på Fontana ikväll. I och för sig skulle det vara kul att få inviga halaren för hösten men jag tror nog jag satsar på en god natts sömn istället.

Skulle egentligen på TA:s utskottsmöte till Helsingfors imorgon men vi börjar ha det så stressigt på jobbet nu så jag kan inte ta ledigt. För många kataloger som ligger halvfärdiga på mitt skrivbord. Speciellt med tanke på att jag var tvungen att ta ledigt massvis förra veckan också på grund av mina sjukhustider.

Observerade just att jag inte varit inloggad på msn på typ flera veckor. Äsch :P

Np: Mavis Staples-Down in Mississippi

2009-09-02 @ 19:06:06 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback