by the way

Kalendern fylls i rasande fart. Lovsångsövningar, ungdomsmöten, gudstjänster, ledarskola, jobb, medarbetarteamsamlingar, förlovningsfester, sånglektioner samt diverse konserter och evenemang jag planerar besöka.

Det var för övrigt ljuvligt skönt att få sjunga igen. Hade övning med mina fina bändkompisar ikväll. Har inte spelat alla tillsammans sedan i vårast nångång. Imorgon spelar vi på ungdomsmötet och på söndag på gudstjänsten.

Den stora frågan nu är om jag ska åka hem en sväng på lördag. Och kanske till och med ta en jobbnatt? Eller bara fara ut och träffa folk? Måste vara tillbaka i vasa 4 på söndag men det borde ju nog gå relativt smärtfritt.

Fick in pengar på kontot idag. Firade med att betala hundra räkningar, köpa mat som smakar nånting mer än bara billigt, och unna mig tredje boken i millennium-serien. Misstänker jag kommer att sitta fast i den nu några kvällar/nätter.

Haha, nu när jag en gång försöker logga in på msn fungerar det inte.

Idag hittar jag till motsats från igår inget alls jag vill lyssna på... Förutom möjligtvis denhär som jag nöter sönder för att hitta några snygga stämmor.

Nu ska jag läsa.
2009-09-03 @ 21:40:34 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback