Dagens uppdatering


Jag har världens gulligaste vänner! <3 *skryt skryt*
Hade varit ute på stan hela förmiddagen och lyckats lämna telefonen hemma i lägenheten. När jag kom hem igen kom Ann och Ika springande mot mig och kramade mig. Och var genomlättade.  De hade ringt mig hela dagen och till sist blivit oroliga att det hänt nåt (att jag typ fått någå diabetes-fel) så de kom till lägenheten och ringde på och satt sen på parkeringen och väntade. De ville dessutom ta hem mig till Närpes men efter mycket ojjande bestämde jag mig för att ändå lämna här, behöver samla lite krafter den här helgen. Men tack sötisar, det betyder mycket för mej att se hur ni bryr er!! :)

Försöker bestämma mig om jag ska försöka få tag i någå människor att spendera kvällen med eller om jag bara ska laga litet god mat och krypa upp i soffan med en bra film, eller kanske lite serier... Hmmm...
Eftersom klockan ändå snart är nie kanske det lutar åt det senare alternativet :)

Men några bilder ska jag visa! Läderjackan jag införskaffade i onsdags och här überförtjust i, dagens reafynd samt litet av smågrejjerna jag handlat idag. Annat kanske jag visar senare när det finns dagsljus så att man kan fotografera (kommer inte riktigt överrens med Evelinas kamera) .... :P




läderjackan <3, reafynd på JC, parfymen jag förälskat mig i som äntligen är min, en del av dagens shoppingskörd: 2 t-skjortor, 1 vit basic-top, mössa, örhängen och höga, sköna strumpor.
Utöver detta blev det även ett par svarta leggings/jeans/whatever, och en lila lång stickad tröja.


Har någon förresten några tips på vad man ska satsa på för sorts digitalkamera när man vill ha nåntgin som tar bra bilder men inte kostar en förmögenhet? Någon med personliga erfarenheter?
Min förra kamera-som alltså lämnade i warszawa(...)-var typ den sämsta man kan tänka sig!
2009-09-12 @ 19:47:27 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback