we sing, we dance, we steal things

Np:The big pink-dominos
(den får mig på bra humör :P)

Det gräver i magen av vad jag är hungrig, så för tillfället snurrar en tallrik djupfryst gräddpyttipanna (som jag på sistone börjar missburka) runt i micron.

Om en stund ska jag på höstens första sånglektion. Har haft paus ett år nu (tyvärr!!) så det känns otroligt bra att äntligen få börja igen. Hoppas läraren är bra också!

Övrigt program för kvällen är korrekturläsning (har hem två kataloger från jobbet, det börjar hopa sig i hyllorna) och förhoppningsvis hinner jag med ett eller två avsnitt av Veronica Mars också. Kollar första säsongen för tredje gången. Ska försöka komma mig för att beställa efter tredje säsongen från cdon idag också!

Igår var jag på lägenhetsvisning fem trappor bort. En 28 kvadrats etta med kokvrå. Jag var inte helt övertygad...
Känns så dumt att behöva flytta till något mycket mycket mindre, med mindra utrustning, och ändå betala mer!
Men Evelina planerar nog att flytta ut så fort som möjligt så då behöver jag också hitta något nytt.
Jag tycker iofs det är ganska roligt att flytta men.. det känns nog litet jobbigt också... :/

Nåja, nu ska jag släpa mig härifrån!
2009-09-14 @ 16:14:04 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback