Torsdagar...

Nicolina, Jacki, Daniel, Solis å Jappe (som gömmer sig i hörnet). De tre första tillhör vår vanliga banduppsättning och Jonas och Gusa saknas.


... är mina nya favoritkvällar!
Har haft så sjukt kul på våra senaste bandövningar och jag får så massvis med energi av att hoppa runt på dendär scenen. Jag tror det är Nicolina som smittar av sej ;D <3



Ledarskolan började också idag så jag har spenderat hela kvällen i Sion. Mys :)

Nu ska jag kolla en film (såg förresten nick and norah´s infinite playlist igår. me laijk!) medan jag fixar min hudbehandling (som tar en timme!) och äter "middag".

Ajöss! :)
2009-09-17 @ 20:59:14 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida

oh, me like att ni har borjat ova! :) Va bra! Skont att se att saker o ting gar framat pa hemmafronten ocksa :), hoppas allt ar bra med dig du vackra van.

Kram!

2009-09-17 @ 21:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback