top 5 mest frustrerande musiken som snurrar på radion och i mitt huvud just nu

Black Eyed Peas-I´ve got a feeling

 

Esmee Denters-Get Me Outta Here

 

Lady GaGa-Paparazzi

 

Dead By April-Sorry For Everything

 

Takida-As You Die

 

Det här med att jobba på "kontor" har sina nackdelar. Radion som står på dygnet runt till exempel. På samma kanal (tack och lov är det iallafall x3m och inte nova!). Som spelar samma låtar varje dag. Försöker stänge ute musiken genom att lyssna på min egen mp3-spelare men det slutar oftast med att hela rummet sitter och ropar på mig när jag inte hör något... :P "Vah, pratar ni me mej!?!"

 

Så jag tänkte vara snäll och dela med mig av det som plågar mig mest just nu :P Okej, jag tycker alla de här låtarna är helt trevliga egentligen, de tre första får mig på bra humör och jag blir sugen på att shejka på ett dansgolv (även om de kanske inte hör till den genre jag vanligtvis lyssnar på :P) och de två följande är helt bra låtar. MEN-jag klarar inte av att höra dem gång på gång på gång på gång...

 

Den här däremot kan jag inte få nog av! :)

 

Nu ska jag sova. Ska uträtta ärenden från morgonen imorgon så jag åker till jobbet litet senare. Men upp tidigt ska jag ändå.

Gonatt på er! :)

2009-09-14 @ 23:21:37 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback