"man sku böv ha fem fridagar i vikon!"

Jag är så trött så jag skulle kunna stupa i säng med detsamma. Men det känns som slöseri med tid nu när jag en gång skulle få sova litet längre imorgon och vara vaken litet längre ikväll. Jag har ju böcker jag vill läsa!

Det har varit en intensiv dag idag. Cyklade till jobbet i störtregnet i morse och gick runt med fuktiga kläder hela dagen. Morr. Sen har jag mest bara korrekturläst idag, vilket är betydligt mer koncentrationskrävande än att plocka ihop katalogerna. Men vi fick iallafall de allra första katalogerna från tryckeriet nu, ganska kul att se vad det egentligen är man åstadkommer :P

När jag slutade och skulle cykla hem sken i alla fall solen men istället var det total höststorm med motvind.. Hurraaa! :P Men jag kom mig hem iallafall, bytte kläder och fick i mig några tacochips och hoppade på cykeln igen. Lovsångsövning i Sion kl. 17, ungdomsmöte kl 19 och nu kom jag hem för ungefär en timme sedan. 

Imorgon ska jag träffa folk som vill köpa alla mina gamla hästböcker, unna mej litet shopping, ta mig hem till Närpes, och sen jobba i Fagerögrillen på kvällen/natten. Söndag blir det Vasa igen.
2009-09-04 @ 23:17:27 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback