Let me introduce you to...

 

... my new best friend!

 

Nä men seriöst, utan dendär gummiplutten skulle mitt jobb ta dubbelt så länge, eftersom det till väldigt stor del går ut på att sitta och bläddra i papper.

Har precist korrekturläst i två timmar. Smått distraherad av min dunkande huvudvärk, men det gick ändå ovanligt smidigt.

 

För övrigt har dagen bestått av jobb, en relativt lång powernap, megabra lovsångssamling och mumsig pyttipanna.

Jag känner mej småstressad, har en hel massa smågrejjer igen som jag inte får åtgärdade. Som att jag borde vara på jobb och i skolan samtidigt på tisdagar... :/ Eller en intervju jag inte gjort än som har deadline på måndag. Men det löser sig säkert! :)

 

Min Pepsi Max förbrukning har förresten stigit till en aldrig förr skådad nivå! :P Men då är det verkligen BARA Pepsi Max som gäller, det kan bevisas med hjälp av den flaska cola light som stått i mitt kylskåp snart 1 ½ vecka och fortfarande är halvfull... Har under den tiden hunnit förbruka säkert 5 flaskor Pepsi... Suck med mej. Detta är inte bra... :P

 

Nu ska ja fjomp iväg mot sängen!

2009-09-21 @ 22:44:40 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, visst va lovsångssamlingen superbra!! Den gröna pluppen va min bästa vän i somras också när jag räkna pengar å kontrollera kvitton :)

2009-09-22 @ 17:05:27
URL: http://sofiahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback