konstaterar att cola light är waaay äckligare än pepsi max...

... och att grannarna ovanför mig tydligen har fest igen och gillar att gå omkring med högklackat inomhus.

Jag är dödstrött och borde egentligen sova men jag är så glad åt att få sitta hemma och göra ingenting och inte ha någonting att stressa över, så jag vill njuta av det en stund till (och jag skriver alltför långa meningar). Funderar på att kanske lägga på en film att somna till.
Och värma litet pyttipanna.

Vi hade femkamp på ungdomsmötet ikväll. Vi har så roliga ungdomar! :D (Hade tänkt bjuda på litet bilder men tydligen förstod jag mig inte särskilt bra på Evelinas kamera för alla bilder var bara jättemörka!)
Sen pratade jag litet kort om självförtroende och självkänsla.

Skulle kunna skriva massor ikväll men jag orkar inte ens trycka på tangenterna.. :P
Lägger på en film nu. Misstänker jag somnar inom de 10 första minuterna, haha!









2009-09-11 @ 23:28:08 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback