Julia-nu med "lätt" doft av räkor

Minns ni i söndags när jag var så stolt över min hemmagjorda räksallad?
Nåja, i måndags tog jag stolt med mig min hemlagade mat till jobbet. Bara för att lyckas fälla ut den i väskan. Visserligen bara några få räkor och salladsblad, men det spelar ingen roll för min väska luktar ändå räkor. Och allt som finns i den. När folk undrar vem som korrekturläst en katalog får dom bara lukta på den så vet dom ifall det är jag. Till och med min parfymflaska luktar mer räksallad än parfym.

Kanske man borde tvätta... Men orka :D

Bloggbombning. Jag väntar på Elin och ignorerar korrekturerna...
2009-09-23 @ 18:09:49 Why so serious? Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback