Hemma i Vasa igen

Hemma och hemma. Det är så konstigt med två hemma. Vet inte riktigt vilket som är mer hemma. Det är två så olika hemma... (hej flum flum jag har sovit för litet inatt :P)

Nåja, kom just från bussen iallafall. Kompletterar min RedBull frukost (inhandlad på r-kiosken i all hast innan jag hoppade på bussen :P) med en subway-smörgås nu (MUMS), och planerar avnjuta några kapitel "luftslottet som sprängdes" innan jag tar en sista titt på stämmorna till dagens låtar och cyklar iväg till Sion på lovsångsövning och söndagsgudstjänst.

Idag är jag nöjd med livet. Trött, men nöjd :)
Gårnattens jobbighetskänslor är som bortblåsta. Så gott som iallafall :P

Ha en trevlig söndag!
2009-09-06 @ 13:31:51 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback