ablöhöööö...

Gårkvällen var tung. Usch.
Ensamhet kan göra fysiskt ont.
Jag saknar förmågan att umgås med folk på tu man hand, och jag klarar inte längre av att släppa folk nära. Har  byggt upp en metertjock mur runt mig själv. Och jag vet inte vad jag ska göra åt saken. (Och istället missbrukar jag bloggen så att det känns som att jag ändå pratar med nån... :P :P)

Nåja. Let´s hope today´s a better day!
Jag har iallafall Muses nyaste skiva som håller mig sällskap medan jag läser igenom kvällens tre skolor och skriver intervjufrågor.
Funderade med Ida om vi skulle fara på bio ikväll eller till och med ta en sväng via stan och beskåda förödelsen på Wasa by night, men jag misstänker e vaar in uutöijdar.
2009-09-23 @ 17:11:28 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback