älgälgälgälgälgälgälg

haha. av nån anledning kopplar jag fortfarande ihop älgar med johan ;D


Idag på jobbet lärde vi oss att man kan dö av att duscha.  En ny buisness hann vi också fundera ut under kaffepausen; älgmålning. Om man målar dem orangea eller lägger reflexväst på dem syns de ju iallafall när de kommer upp på vägen liksom!

Ibland blir det ganska hysteriskt... Det är kul när man har ett jobb där man sitter dubbelvikt av skratt mellan varven! :D

I helgen blir det ungdomsweekend i Sion. Najs!
Och på lördag hoppar jag på bussen hem till Närpes. Länge sen sist nu igen.
Planerar spendera kvällen lyssnandes på 1G3B på JP.
Saknar faktist mamma och pappa litet också, det är evigheter sen jag sett dem eftersom de var på villan senast jag var hemma. Därför stannar jag antagligen hemma till måndagmorgonen. Men vi får se! :)

Men NU, nu blir det kaffe med Elin. Korrekturerna kan jag tänka på senare... :P

(dagens irritationsobjekt är för övrigt mina dumma byxor som bara faller av mig fast de inte ens är för stora. sjukt. jag kände starkt att ni behövde få veta detta, det kan ju faktist vara livsförvandlande för någon.)
2009-09-23 @ 17:45:23 Why so serious? Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback