Dagens repeatlåt

Josh Tillman-Earthly Bodies

I kinda fell in love with his music... Myspace är värt att kolla in också.

Nu har jag äntligen fått intervjun inskickad, sådär passligt exakt till deadlinen. :P
Borde gå och sova nu eftersom jag börjar 7 imorgon... Men nej, det finns ju så mycket annat man kan göra! :P Ett avsnitt NCIS lockar men jag vet att jag kommer att ångra det imorgon... Först blir det jobb 7-13.30, skola 14-16 och mera jobb på kvällen för att få ihop dagens åtta timmar. Förhoppningsvis får jag iallafall med Ida på bio sen på kvällen för att hinna med nånting annat än jobb och studier! :)

Jag åker till Åbo om några veckor. På plättfest. Wohoo! :D

Jag är nog ganska tråkig idag. Men det gör inget. Jag förlåter mig.
Jag har ju iallafall gjort räksallad åt mig <3

Gonatt.
2009-09-28 @ 21:46:49 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback