and you´re singing the songs thinking this is the life

Kom hem redan halv tre inatt. Skönt med en "tidig" kväll (det brukar ju faktist bli väldigt mycket senare de gånger jag är ute..). Var ute med Tove, Malin, Ika och Ann (bilder i föregående inlägg...:)) och hade riktigt roligt! Jättekul att vara ute med Tove också, det händer så sällan att vi är hemma, och ute, samtidigt. Under gårkvällen hann vi bestämma att vi ska till fjällen och rida nästa höst samt att jag ska komma till Åbo en helg inom någon snar framtid. Håller som bäst på att söka en passlig helg, skulle ju helst åka med detsamma! :)

Söndagen inleddes med pizza med Ika och Malin (blev informerad om den planen redan klockan 6 på morgonen när Ika tydligen vaknat :P), och sen blev det några varv i Näsby och en rundtur på brandstationen med Ika och Daniel.

Nu planerar jag sitta framför datorn resten av dagen, tillsammans med min Pepsiflaska och missä-x påse, och skriva färdigt (och påbörja också för den delen) intervjun jag ska skicka in till Activate imorgon. Måste dock erkänna att NCIS och Veronica Mars-boxarna som ligger i dataväskan känns väldigt lockande.... Men först skriva!! :)

Gårkvällens favorit: Amy MacDonald-This is the life
2009-09-27 @ 14:15:47 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback