You take the breath right out of me

 

Är smått utmattad idag. Kom hem från jobbet halv fem inatt. Men jag hade en helt trevlig kväll/natt. Så länge man har något sällskap att sucka över fjortsarna tillsammans med så går det bra! ;)

 

Idag är min mössa och Veronica Mars mina bästa vänner.

 

Har just ätit lunch tillsammans med familjen(minus en). Mums med biff och potatis. De enda gångerna jag äter kokt potatis är när jag är hemma och mamma lagat mat :P

 

Nu ska jag placera mig i soffan med VM tills Evelina bestämmer sig för en bra tidpunkt att åka tillbaka till stan.

Fast kanske en tur via affären först... :)

 

Överdoserar denhär låten.

2009-10-04 @ 14:25:03 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback