Tell me I belong

Nu känner jag mig duktig. Jonna och Alina har varit här och vi har varit flitiga studeranden och skrivit ihop en intervjuguide. Det tog ju inte så många minuter men duktigt var det ändå! :P

Annat som skett ikväll är att jag tagit farväl av mina favoritskor. Det var dags för dem att få flytta hem till skohimlen! Blev nästan tvungen att hålla en tyst minut, det var en mycket sorglig stund när jag kastade dem i grovavfallscontainern... :´(

 

Och jo, jag ska skriva om helgen. Men det får bli ett eget inlägg :)

 

Har förresten konstaterat att mitt schema är ganska fullspäckat framöver! Eventuellt hinner jag hem till Närpes fre-lö denhär veckan men efter det kommer jag att vara borta, inte bara ha program, utan vara borta alla helger fram till december.

28.10-1.11 Youth-konferens i Uppsala

6-8.11 Global Leadership Summit i Sion

13-15.11 Team Actions ledardagar i Helsingfors

20-22.11 Jesushelg på Kronvik lägergård

27-29.11 Teamreunion och outreach i Helsingfors

Och jag har inte en programlös helg i min kalender förrän 8-10 januari! Men det är ju bara massa roliga grejjer så mig stör det inte! :D Men kanske det är tur jag börjar skolan så man får litet mera fritid. Fredagen blir sista dagen på jobbet. Skön men sorgligt.


2009-10-19 @ 20:02:01 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback