So i´m asking you is it safe? Is it safe to land?

Jobb (massören saved my day!), bandövning, ungdomsmöte, småflipp, cykla hem, bråka med syster, sjunka ner i soffan och andas.

Det är så mycket som snurrar just nu att jag inte klarar av att sätta ord på något.

Har haft en jättebra kväll dock. Jesus, musik och människor är som sagt den ultimata kombinationen.

Och idag har jag inlett en enveckas godis- och sötsaksstrejk. Börjar med en vecka iallafall så får vi se sen..
(måst offentliggöra det här, annars kommer jag hinna ångra mig och strunta i det hela flera gånger innan veckan är slut ;P)

Så hoppas jag att dethär klippet kan förgylla er dag lika mycket som min!

 

IMORGON SKA JAG SOOOOVAAAA! (och städa, men det hör inte hit)

2009-10-09 @ 23:26:04 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback