sail away with me, what will be will be

Har jag nån gång uttryckt mig om min kärlek till David Gray? Har lyssnat på honom i ett och ett halvt år nu och inte tröttnat det minsta! Och då menar jag inte periodlyssnat som med så gott som all annan musik, nej, han hänger med hela tiden. Han är helt genialisk! Och jag älskar hans röst!
...och av någon konstig orsak kan jag inte sluta koppla ihop honom med musikturneén våren 08, trots hur mycket jag än spelat låtarna efter det :P

Sitter och kollar liveklipp på youtube nu och bara njuter av musiken.


(kolla in den överlyckliga speedade trummisen med hawaii-skjorta ;D)

 

Mera vackerheter finns bland annat här, här, här, här och HÄR!

2009-10-15 @ 21:13:41 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback