repeatrepeatrepeat

Okej, jag kom mig inte i säng så fort iallafall. Det blev en film (sunshine cleaning) och litet räksallad. Och nu har jag en känsla av att kombinationen 3 timmars powernap plus två stora glas pepsi max inte är den allra bästa för att kunna somna... :P Men jag ska nog strax göra ett försök iallafall.

Måste bara få uttycka min förundran över mitt totala beroende av en låt.
Breaking Benjamin-Breathe har snurrat sedan i lördags och jag kan inte få nog av den. Det finns vissa ställen i låten som på något sätt bara synkar med hela min varelse :P
Det har nog hänt sig förr med andra låtar men då brukar det vara för att kombinationen av musik och text är så genialisk. Nu är det något annat, för texten i sig är inget speciellt..
Men seriöst, jag kan ha den här på repeat hur länge som helst :P

 

(och jag undrar vad som gjort att jag just idag haft så många fler besökare än vanligt!?!)

2009-10-07 @ 22:37:19 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback