Lördagsplaner


Ber om ursäkt för den bristande uppdateringen (samt för min scary stare på bilden ovan ;P). Det här är första gången jag har på datorn sen jag kom hem igåreftermiddag. Jag är ganska imponerad av mig själv (den brukar ju faktist stå på dygnet runt).

Hela gårkvällen spenderade jag läsandes på vardagsrumsgolvet, precis som halva denna dag. Men idag har jag dessutom hunnit umgås litet med lillasyster och sitta hos Tove på kafferep :D
Nu är jag färdig fixad inför kvällen och sitter och väntar på Ika så att vi kan åka och plocka upp resten av gänget. Ska väl köra runt i näsby och fördriva tiden några timmar och sen blir det troligtvis JP. :)

Ha en trevlig kväll alla, det planerar iallafall jag ha! :)
2009-10-24 @ 19:03:19 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

du e så snygg!

2009-10-24 @ 19:39:54
URL: http://skogsflickan.blogspot.com
Postat av: Cindy

åååh, så arma vakär e du!

2009-10-26 @ 02:05:30
URL: http://hondee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback