It´s all been said once before...

 

Jag känner mig smått däckad idag. Nåja, har iallafall fått värktabletter införskaffade nu så huvudvärken har lättat en aning.

 

Dessutom har Evelina införskaffat hårfärg åt mig, men har inte orkat göra något åt saken ännu. (Och nej, det är inga drastiska förändringar på gång, bara en vanlig mörkbrun hårfärgning. Har inte haft håret färgat på ett och ett halvt år så jag tyckte det kunde vara skönt med en liten uppdatering.)

 

Annars har jag inte åstadkommit mycket. Har träffat Anton en stund och vi har suttit på Subway och fjantat oss. Utöver det har jag mest vilat. Det behövdes. Nu ska jag gå och sova i tid och vakna och åka till jobbet pigg och hurtig imorgon!

 

I övermorgon bär det av till Åbo med Linda och Lina! Ska bo hos Tove och vara med på ÖN:s plättfest på lördag. Njuta av gott sällskap och litet miljöombyte :) Looking forward to it!

 

Gonatt!

2009-10-14 @ 21:17:21 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback